02.12.2011

K-Classic, calitate, garantat

   Baterii K-Classic. De la Kaufland - Rahova, 02.12.2011. Calitate, garantat. În termen. Am cumpărat trei baterii cu 3.99 lei bucata. Merge doar una. Ăsta e motivul pentru care apar acele punctuleţe pe aparatul de măsură. Made in China şi el. Iniţial am crezut că are aparatul buba, motiv pentru care m-am pus cu şurubelniţa pe el. După o oră am constatat că aparatul e ok. Atunci m-am gândit să verific şi restul bateriilor. Le păstrez, poate mai am drum pe la Kaufland.

   Update 06.12.2011. Fost, măsurat, schimbat. Din 4 baterii mergea doar una. Dacă găsiţi pe raft baterii cu ambalajul găurit în dreptul bornelor, nu le cumpăraţi. Le-am testat eu - "nu e bune". De acum înainte voi cumpăra baterii numai cu aparatul de măsură.
   PS. Micii ăia de acolo ne plac la nebunie... Ăia de la bodega de afară, gata făcuţi.
   PS. Aparatul este bulit. Mi l-a "testat" un potenţial client cu o instalaţie care inducea câteva mii de volţi AC şi mi l-a băgat în sperieţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu




loading...