02.12.2011

Tnuva Yoplait

   Deşi cumpăr de mult timp acest produs, până acum nu am remarcat această diferenţă de preţ dată de culoarea albă, respectiv roz. De cele mai multe ori, în hypermarketuri se vând la pachet de câte 4 la nişte preţuri "promoţionale". Până aici - nimic în neregulă. La Kaufland se găseşte acel sortiment de 1.99 lei (02.12.2011) disponibil în două versiuni: cu cerculeţe din cereale glazurate cu ciocolată sau cu o treime din aceleaşi cerculeţe glazurate. La acelaşi preţ. Pe ambele borcănele este precizat: 12g cereale.

   14.01.2012 Nemaivăzând produsul pe raft, am întrebat reprezentantul Muller care se-nvârtea p'acolo care-i mişcarea. Mi-a răspuns că s-au retras de pe piaţă şi mi-a recomandat produsele Muller. Am cumpărat. Bebe a mâncat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu




loading...