20.01.2013

Carrefour - Pentru o viață mai bună

   Având temă de la împărăție să mă transform urgent într-un joc "Creionul fermecat", neapărat de la Carrefour, pen-că e o mare reducere de la ~50 lei la ~20 lei, mă prezint vineri, 18.01.2013 în magazinul menționat să-mi fericesc familia.
   Am luat așadar vreo 3 "creioane fermecate". Evident, cel mai mare, mai atractiv, mai scump, s-a dovedit a fi și cel mai nașpa: are 2 puzzle-uri destul de maricele, vreo 50 de piese, care ar trebui să se asambleze în 2 poze. Partea tristă e că nu ai poze de referință - sunt 2 poze pe capac, dar sunt incomplete, nu au margini. Nici măcar nu era așezat pe raft, era undeva deasupra rafturilor (numai o singură bucată), probabil "dosit" de vreun angajat care voia să îl cumpere.
   Cele 2 "creioane fermecate" mai mici, ~14 lei, au fost ceva mai reușite, nu ai nimic de asamblat, dar nici nu prea captează atenția copiilor. Este vorba de un soi de creion muzical, care cântă cand este pus pe un anumit punct de pe planșa cu întrebări.
   Tot sus, pe rafturile inaccesibile publicului, mai era și un set de chimie. Pe cutie scria: 200 de experimente. Puțin mai jos - "în set nu sunt incluse unele substanțe, precum și cele uzuale care se găsesc în orice gospodărie" - Made in Italy. Desigur, la ~60 lei, am o pretenție tâmpită să știu ce anume NU este inclus...
   Am abandonat setul de chimie in favoarea unui "nunchuck" pentru Wii. Necunoscând prețuri, ci doar dorința fiului meu cel mare de a avea așa ceva, am luat acea trăznaie de 135 lei, practic un soi de joystick cu 2 butoane, care se leagă, cu un fir, de telecomanda Wii. Acum, căutând pe net, văd la Media Dot același device la numai 80,35 lei. Chiar le voi scrie celor de la Carrefour, dacă voi găsi bonul, pentru că zbiera o tanti în microfon: "dacă găsiți un produs mai ieftin în altă parte, vă rambursăm de 10 ori diferența". Dacă așa va fi, m-aș cam apuca să fac carieră de comparator de prețuri.
   Undeva la intrare, promoții la jucării: păpuși Aumantine, minim 39,90 lei. Niște cutii roz din carton care conțin respectivele păpuși, un adevărat pericol pentru omenire, întrucât marginile acelor cutii sunt foarte tăioase. Nu m-am tăiat așa rău ca în cutia Ciao de la Cora Alexandriei, așadar am cumpărat și o păpușă de 39,90 lei.
   Deoarece magazinul încă nu se închidea, am bagat un ochi și pe la raionul cu electrocasnice. Mașină de spălat vase marca Carrefour, 499 lei. Livrare gratuită la domițil. Întreb responsabilul dacă prin domiciliu înțelege ușa apartamentului de la etajul 3 dintr-un bloc fără lift. Îmi zice că da. astfel motivat, decid să achiziționez minugnea. Se va livra duminică, adică azi.
   Într-adevăr, a sosit mașina cu livrări de la Carrefour. Mi-au adus-o în scara blocului. Tipii păreau și foarte grăbiți. Le-am relatat promisiunile responsabilului de la raion și ei mi-au rectificat: în fața blocului. Aviz doamnelor singure care vor să cumpere obiecte voluminoase cu livrare la domiciliu.
   Pregătisem 15-20 lei pentru domnii cu livrarea pentru reaprovizionarea cu fluidele transpirate pe scări. Întrucât aveau aerul ăla grăbit, am mutat banii în celălalt buzunar și le-am urat o zi bună. Am adus-o acasă mai ieftin: am cărat-o eu.
   Acum să vedem pe ce am dat eu banii... revin cu detalii.


   Later edit: Am găsit bonul, le-am scris celor de la Carrefour folosind pagina lor de contact. Enervant, scrisul este gri-deschis. Probabil pentru a descuraja reclamagii.
   Este extrem de util să păstrați bonurile de la cumpărături minim 1 lună. Facturile și chitanțele de la gaze, lumină, telefonie, precum și chitanțele de la CEC, amenzile de la Rutieră, etc. se păstrează un timp mai îndelungat. Nu se știe niciodată.
   Even later edit: Promoția cu "în altă parte" nu se aplică. La email nu au mai răspuns, așadar i-am sunat. O tanti binevoitoare a inceput să-mi spună că doar la Deva este valabilă promoția. Și numai pentru "în altă parte" care are o suprafață asemănătoare... Am mai deschis un tichet.
   După câteva zile au răspuns prin email: promoția e valabilă numai pentru produse de băcănie, mă roagă să citesc regulamentul campaniei de pe pagina lor web.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu




loading...