08.01.2013

Cum scoți bani de pe card fără a plăti comision

   Deci... cum am scos eu bani de pe card fără a plăti comision?

1. M-am dus la Hornbach Militari să cumpăr câteva șurubele și niște tuburi de neon. Am luat o versiune ieftinuță, mai erau vreo două tuburi pe stoc. Pe cutia de carton era imprimat un cod de bare, pe o etichetă era lipit un alt cod de bare. Estimez cumpărăturile la ~200 lei. Ajung la casă. Întrucât era seara, târziu, eu după o zi de alergătură, nebăut, nepișat, nefnimic, n-am prea fost pe fază la ce total a zis încasatoarea. Nici la POS nu am căscat ochii. Am băgat frumos PIN-ul, am luat factura, am pus-o în geantă, și am luat-o spre ieșire.
   Chiar în ușă mi-am amintit totalul zis de casieriță. Vreo 2 mii și ceva. Bag marșarier, scot factura și vad totalul: peste 2.000 lei. Era o linie pe factură care mă făcea fericitul posesor a 6 Kg de holzșuruburi noi-nouțe, calitatea I. Mă întorc la casierie cu punguța mea de șurubele, estimată cu multă precizie de cântarul din raion la numai 5,60 lei. Încerc să-i dovedesc doamnei că acea pungă nu are nicidecum 6 Kg. Dânsa îmi cere tubul de neon... ăla era cu buba. Codul de pe carton.
   M-a trimis la Relații Clienți, mi-au dat banii cash.

2. M-am dus la Selgros, promoție la televizoare Daewoo, 1059,90 lei. Nu, nu și iar nu. Mi-am luat banii înapoi cash. Puteți citi aici mai multe detalii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu




loading...