03.02.2015

Lidl (alege înțelept) - angajați idioți sau organizare nemțească? -continuare 1-

   03.02.2015. Am luat-o iar la picior spre Lidl (alege înțelept) Eforie Nord. Dăcât 90 Km dus-întors. Pentru că... angajați deștepți. Anul trecut le-am trimis și eu un CV. Nu s-au sinchisit să-l citească.
   Nu au schimbat programul de pe site. Tot 22:30 a rămas. Mă gândesc că mai durează până ce ajunge informația la București, poate de acolo până în Germania... cine știe? Eu îi comunicasem plângerea mea tipului din postul precedent.
   Intru în magazin, cumpăr, ajung la casă, îmi scanează produsele (cu ajutorul unui badigard - tipul număra baxurile), scot cardul. În timp ce casiera butonează la terminal, o întreb cine poate să-mi dea un discount. Îi povestesc. Ridică din umeri. Șeful de magazin? Bucureștiul? Ridică din umeri. Plec.
   Cu siguranță echipa proactivă de la Lidl (alege înțelept) va lua măsuri și greutăți și va corecta eroarea de pe site, ca să nu mai pună clienții fideli aiurea pe drumuri.

Continuare la articolul despre Lidl.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu




loading...